6mdopnp77cdympw3wwary6x1s3a59aojProiectul Reading to Learn reprezintă pentru mine o oportunitate de dezvoltare personală, cu aplicabilitate imediată la clasă a cunoștințelor dobândite la curs, în vederea dezvoltării competențelor de lectură ale elevilor, a înțelegerii vocabularului și a textelor științifice, a îmbunătățirii competențelor de învățare ale elevilor și obținerea unor rezultate cât mai bune la examenele naționale și nu numai. În primul rând, vreau să subliniez faptul că pentru mine, o mare parte a conținutului acestui curs a fost o noutate. Nu m-am gândit niciodată ce importantă este lectura și la disciplina matematică. Încă de la început, cursul mi s-a părut o provocare. Nu m-am gândit ce impact va avea asupra elevilor aplicabilitatea la clasă a celor învățate. Recunosc că la început a fost greu atât pentru mine, cât și pentru elevii mei. Nu erau învățați cu aceste metode și strategii, dar în final au participat activ la orele în care am aplicat metodele și strategiile învățate la curs. Tot la curs am învățat de “€œinvățare metacognitiva”. Am reflectat asupra acestui concept și consider că în speț㠀œcogniția nu este suficientă pentru dezvoltarea competențelor de învățare ale elevilor. Sper să pot aplică toate strategiile dobândite la acest curs în activitatea didactică viitoare.

Otilia Matei – profesor matematică Liceul cu Program Sportiv Botoșani

Otilia Matei,€“ profesor matematică Liceul cu Program Sportiv Botoșani: “Nu m-am gândit niciodată ce importantă este lectura și la disciplina matematică”

Leave a Reply